Monday 17 October 2011

Sedih bertukar Rindu.

Sedih memang sakit ye sakit sangat, siapa suka sedih kan. Aku tidak lagi, aku mula merindui kau, ye kau sangat aku rindui sekarang. Dia selalu pujuk aku tapi aku sangat keras kepala apa tah lagi aku sangat sensitif dengan benda yang aku sangat tak suka. Aku cuba dan terus untuk mencuba lupakan tapi tak boleh, sekali lagi ia sangat susah untuk dilupakan dalam sekelip mata. Apa yang aku boleh buat dengan hanya mencuba dan terus berpura-pura kuat untuk semua ini. Aku masih rindu ye rindu teramat sangat dengan kau yang dulu. Tapi hanya satu yang aku minta, tolong dan bantu aku untuk mengharungi segala cabaran dan dugaan yang mendatang antara kau dan aku. Itu sahaja yang aku minta dari kau untuk aku kuat teruskan hubungan ini.


Sekarang dan seterusnya aku akan tersenyum dengan kau.


With Love,Yana Dayana



3 comments:

| CIKZEK | said...

semoga bahagia selalu dear :) aminnn :)

Anonymous said...

sweet la..hehehe...entry ni buat saya rindukan dia saya yang telah pergi....

Yana Dayana said...

Thanks Mrs. zack ye hehe :) awak jugak. Anon. Jangan sedih ok kena kuat :)