Monday, 10 October 2011

Terharu sampai menangis.

Nak berkongsi cerita dengan kamu,kamu, dan kamu. Tahu tak aku teruja hari ini nak tahu kenapa aku dapat kejutan dari dia. Pertama-tama kalinya aku terima kejutan sebegitu dari seorang insan yang aku sangat sayang. Ini lah dinamakan pengorbanan cinta kau untuk aku selama beberapa tahun aku kenal kau. 

Tepat jam 1.00 petang van yang tertulis Pos laju datang ke rumah aku dan bertanya. Cik Diana ke ? Ye saya Diana. Aku mula makin bertambah teruja dalam benak fikiran aku tertanya-tanya apa benda yang dihantar ini ? dari siapa pemberian ini ? dan siapa la yang buat keje gila hantar-hantar barang dekat aku ini ?. Aku terima dengan rasa gembira, seronok, bahagia dan aku rasa dunia ini aku yang pegang.

Coretan Cinta.

Aku : Terus call dia, kenapa kau bagi benda ini dekat aku ?

Dia : Saje nak pos-pos barang dekat kau dah lama tak cuba Pos laju.

Aku : Sebak ! menangis teresak-esak tanpa sebarang kata terucap.

Dia : Kenapa kau nagis nie ?

Aku : Terharu sangat kau bagi barang ini dekat aku.

Dia : Hahaha jangan la nagis ye. Kau orang yang pertama aku buat macam ini tau.

Aku : Yeke. Sangat seronok makin bertambah koleksi aku kan.

Dia : Kau bagi nama tau.

Aku : Ok. Aku dah bagi nama, nama dia Rara.

Dia : Hahaha. Kau suka bagi nama nak glamour je kan.

Aku : Tak apa untuk barang yang aku sayang.

Aku akan jaga sebaik, baik mungkin Rara, Lulu, dan Dunno yang kau berikan dekat aku. Aku hargai setiap masa yang kau korbankan untuk cari kotak comel ini dan kad yang tertulis isi hati kau dekat aku. Sangat-sangat terharu sampai aku menangis tanpa segan silu depan kau. 

Terima Kasih setinggi gunung untuk kau.


With Love, Yana Dayana






9 comments:

Love hurt aeNnn said...

wahhhh. :)

giGi_tarinG said...

ehem2

kanjopang si lipas said...

wewittt.;))

AQiLaH QeYLa said...

wah.. sronoknya.. :))

lynda said...

weeee...seronoknya dia dapat hadiah !:))

YANA YONET said...

wah bear bear lettuwww. kita nak jugak!!! huhu

Yana Dayana said...

muak muak. seronok nyewwww hahaha ! ;) biasa la 1st time pulok dapat kan :))

Anonymous said...

eh,kau xde ckp nk bg nama rara pon?...haha

Yana Dayana said...

wey ! Anon ! kau nie kan cari pasal kan. haha shuhhhhh ! Hahaha aku tau kau sape lah anon ! :D