Wednesday 12 October 2011

Menunggu kepulanganmu.

Aku setia sangat setia menunggu kepulangan kau dari Kota metropolitan itu ya sayang. Nak tahu kenapa aku setia menuggu kau disini sebab musabab nya aku ingin kau belanja aku cerita baru di wayang iaitu Real Steel sama-sama dengan kau la sayang. Janji dan janji tahu kau sudah pun janji dengan aku nak tengok cerita ini sama-sama aku. Kau lupa ? aku cangkul segala memori kau supaya kau ingat balik janji kau ya, ganas betul aku dah sampai memori orang pun aku nak cangkul. Cepat balik aku sedia menunggu kepulangan kau untuk aku berseronok sakan di JB ini kalau kau ada aku tersangat-sangat la seronok. Yela aku memang seronok menghabiskan duit dia eh ! jangan sesedap mulut tuduh aku kaki kikis, kaki bangku dan kaki botol semua tau. Wayang selalu dia belanja dan untuk perut aku dan dia yang buncit ini aku memang suka belanja dia sebab aku suka tengok dia jadi buncit untuk aku. hehe.   

Tak sabar, tak sabar sangat !




With Love, Yana Dayana


4 comments:

ARIF WAHID said...

pergghhhhh... da ade blog siot!!!!!

Yana Dayana said...

mari-mari arep haha :) kau jangan bising-bising ea hahaha !

Amiera Zulkefli said...

commenting..
blog best sehh! :)

Amiera Zulkefli said...

Best laa blog kamu yana..
Aduhh,rindunya korang semua! :)