Sunday 6 November 2011

Genting Highland.

Nak cerita banyak-banyak. Benda yang tak plan memang selalu sangat aku buat, kira boleh dikatakan keje gila lah kan aku buat nie. Kuala Lumpur memang panas, Genting Highland memang seronok untuk tempat sejuk kan badan woah ! :). Aku dan sahabat peluk cium aku siapa lagi Yonet dan seorang lagi kawan baru aku Lisa nama nya. Kami memang gila, Ye memang kepala gila-gila tapi bukan geng gila sama dengan orang yang duduk dekat hospital rambutan tu tau. Nak sejuk kan badan kata nya, sampai ke Genting Highland memang lah seronok gila !. Baju sejuk semua tak ada apa lagi menggigil satu badan sampai mulut keluar asap sejuk tapi kita bukan budak yang " Heavy Smoker " tahu !. Pengalaman gila dan manis kami bersama. 









With Love, Yana Dayana.


1 comment:

shafiq said...

blog kite dua lebih kurang la..sy pegi cameron, yana pegi genting..tp pic yana sume awesome2.. ^_^