Tuesday, 11 October 2011

Sahabat kentot.

Sahabat susah senang sangat susah dicari ada kala sahabat yang kita percaya dia baik, belakang kita buat jahat dengan kita kutuk nak mewah-mewah je kan. Kalau la kau tahu aku kutuk depan kau sampai kau menangis apa kau nak balas dendam dekat aku ? rasa macam nak simbah je asid dekat aku kan. Tapi aku memang sabar dengan perangai-perangai jahat segelintir sahabat aku ini. Maklum la orang yang penyabar ini akan ditindas dengan orang yang tak pernah puas dengan apa kejahatan dia buat sekalipun kan. 

Tapi, tapi dan tapi kita jangan endah dengan sahabat jahat kita sebab kita akan menjadi kuat dengan adanya sahabat sejati yang betul-betul memahami kita susah senang kita bersama bukan cinta je tahu dalam persahabatan pun mesti ada susah senang nya. Aku ada sahabat sejati aku yang suka makan gelojoh sesama, tidur tak nak pisah, berkongsi citarasa yang sama, suka dengar lagu yang sama, suka jerit malam-malam, suka perisa eskrim yang sama, dan tapi aku suka makan nasi lembik dan dia pula suka makan nasi keras bukan kerak nasi ye. hehe.

Tapi kenapa aku tak kenal kau lebih awal, kenapa akhir-akhir semester baru kita kenal. Lambat betul jodoh kita. Kau lah sahabat yang gila pernah aku ada dan gelak kau kalah si jembalang tanah tau. hihi :)




 Miss u si kurus.

With Love, Yana Dayana
 

4 comments:

kanjopang si lipas said...

alaaaaa.so sweeett!hahahah=))

YANA YONET said...

kurus? kalau aku kurus kau tu tengkorak hidup la yang. haha dan sebenarnya kannnn, sebak baca entry ni :'|

lynda said...

sweet lah pulak korang 2 nie....:P

Yana Dayana said...

Silipas. kan kan aku ngn yonet memang sweet hehe
yonet. hahaha saje je huahuahau :)
lynda. aaaauuummm kami shweetttt haha :D