Saturday, 22 October 2011

Ok cukup.

Cukup ! kau geli kan tak apa lepas ni tak ada dah, dan jijik dengan apa yang aku tulis apa lagi kan bagus.!
Kenapa aku hari nie macam-macam jadi dekat aku lepas satu, satu yang jadi. Tak ada siapa suka aku buat itu ini kan ok aku berhenti. Tak payah nak baca dekat aku kalau dah tak suka.
Tak ada pasal kau dah nohktah.

Nak tahu aku rindu mak dan ayah aku sangat-sangat. Lama dah tak jumpa nak peluk cium erat-erat !.
Sekarang mereka dah sampai woah ! teruja nak nagis sangat-sangat dah nie hehe. Siapa lagi ada kakak, adik, mak dan ayah yeay ! sempurna cukup semua. Bagi ciuman sampai lekuk pipi kan.

k, bye semua lover.


With love, Yana Dayana 




1 comment:

♥ MRS ZACKS ♥ said...

manusia mmg xpernah nk puas hati dgn kite yunk. sabar ye :)